Šíritelia novej ideológie dosiahli úroveň globálneho nasýtenia v rozvinutom svete, ktorá sa zdá byť pripravená požadovať od každého občana dodržiavanie ich dogiem.
Pod zámienkou boja proti homofóbii, sexuálnej výchovy, slobody voľby, práv LGBT a nediskriminácie zažívame vnucovanie genderovej ideológie. Ideológie, ktorá sa presadzuje po celom svete s náboženským zápalom. Na rozdiel od kresťanskej viery je však tento súbor presvedčení vnútený, nie navrhovaný.
Je to intelektuálny základ homosexuálneho hnutia. Navrhuje, že pohlavie človeka nie je biologicky určené, ale že bolo historicky sociálne konštruované, a kde by jednotlivci mali možnosť si určiť vlastné pohlavie. Je to sústava presvedčení, ktorá popiera telesnú realitu a zakazuje dokonca aj zvažovanie rizikových faktorov spojených s abnormálnou sexuálnou aktivitou. Využíva vzdelávací systém, národné zákonodarstvo, útoky na náboženstvo a Cirkev s cieľom dosiahnuť úplné dodržiavanie.
Na ukážku toho, ako všadeprítomná je nová viera, možno spomenúť, že pri registrácii na Facebooku je teraz na výber 71 rôznych pohlaví.
Ale ako by povedala Gabriele Kuby, existujú oveľa vážnejšie dôsledky, keďže túto ideológiu prevzali vlády a začleňujú ju do právnych kódexov po celom západnom svete. Tvrdí, že teraz, keď bola genderová teória široko prijatá, genderoví ideológovia trvajú na tom, že „spoločnosť musí nielen tolerovať, ale pozitívne prijať akýkoľvek druh sexuálnej orientácie.“
Nové náboženstvo
Táto ideológia je hlboko náboženská a má hlboké náboženské dôsledky. Ako pápež František opakovane povedal, presadzovanie „genderovej teórie“ je typom „ideologickej kolonizácie“, kde, podobne ako „Hitlerjugend“, prichádzajú vnucovať svoju „doktrínu“.
Pápež Benedikt XVI. vysvetlil „hlbokú falošnosť“ genderovej teórie a „antropologickú revolúciu, ktorú v sebe obsahuje“. Opísal genderovú teóriu ako spor o „myšlienku, že majú prirodzenosť, danú ich telesnou identitou, ktorá slúži ako určujúci prvok ľudskej bytosti“. Namiesto uznania, že Boh stvoril ľudí ako muža a ženu, táto teória tvrdí, že ide o spoločenské konštrukty a že sa teraz môžeme sami rozhodnúť, kým sme.
„Keď sa sloboda byť kreatívnym stáva slobodou vytvárať samého seba, potom je nevyhnutne popretý sám Stvoriteľ a nakoniec je človek zbavený svojej dôstojnosti ako Božie stvorenie, ako obraz Boha v jadre svojej bytosti,“ uzatvára Benedikt. „Obrana rodiny sa týka samotného človeka. A stáva sa jasným, že keď je Boh popretý, ľudská dôstojnosť zmizne tiež.“
Ako to vysvetlili chorvátski biskupi: „Človek, pod postupne rastúcim dojmom svojej vlastnej moci a presvedčený, že neexistuje prirodzený, vopred daný poriadok vecí, začal čoraz viac stavať seba na miesto Boha a nárokovať si úlohu všemocného stvoriteľa a zákonodarcu, ktorého sloboda je absolútna.“
Satanský počiatok
Filozof Peter Kreeft si všimol, že takmer celá kultúrna vojna sa sústreďuje na deformáciu manželského zväzku.
Potraty, manželstvá osôb rovnakého pohlavia, antikoncepcia, cudzoložstvo, pornografia, promiskuita, sexuálna výchova, rozvody, homosexualita, umelé oplodnenie, výskum embryonálnych kmeňových buniek, to všetko súvisí so sexualitou.
Na otázku, prečo by to tak malo byť, sú dôležité dva citáty, ktoré fatimské deti pripisujú Panne Márii. Prvý súvisí s blahoslavenou Jacintou Marto: “Viac duší ide do pekla kvôli telesným hriechom než z akéhokoľvek iného dôvodu.” A druhý, ktorý poslala sestra Lucia v liste kardinálovi Caffarovi, v ktorom uviedla, že Panna Mária jej povedala, že “posledný boj medzi Pánom a kráľovstvom satana bude o manželstvo a rodinu.”
Okrem toho pápež Ján Pavol II. vo svojej Teológii tela poznamenal, že posvätné spojenie muža a ženy v manželstve je prvotným obrazom, ktorý je v ľudstve vtlačený do trinitárneho vzťahu, ku ktorému sme povolaní v budúcom živote. Preto si satan, ktorého hlavným cieľom je odvrátiť ľudstvo od neba a Krista, z toho urobil hlavný cieľ svojho útoku, a to prekrútiť najvýznamnejší obraz trinitárneho vzťahu, ku ktorému sme povolaní, a prekrútiť obraz Kristovho vlastného vzťahu s jeho Cirkvou.
Prenasledovanie
Gabriele Kuby to vyjadruje takto: “Pod zásterou sexuálnej slobody sa rozvíja nový totalizmus.” “Zničenie rodiny vykorení každú jednu ľudskú bytosť. Stávame sa ľudskými bytosťami, ktorými možno manipulovať.”
V roku 2016 to pápež František označil za “vzdelané” alebo “zdvorilé prenasledovanie”, ktoré sa snaží obmedziť práva na slobodu náboženského vyznania a výhradu vo svedomí. Pápež svojím charakteristickým štýlom povedal, že toto “vzdelané prenasledovanie”, “o ktorom sa veľa nehovorí”, prichádza “prezlečené za kultúru, prezlečené za modernú dobu, prezlečené za pokrok”.
Ako dodal, je namierená proti jednotlivcom “za to, že chcú mať a prejavovať hodnoty Božieho Syna. Je to prenasledovanie, ktoré oberá človeka o slobodu, dokonca aj o výhradu vo svedomí!”
“Každý deň vidíme, že mocné krajiny vytvárajú zákony, ktoré nás nútia prejsť touto cestou. Národ, ktorý sa neriadi týmito modernými zákonmi, týmito kultúrami, alebo ich aspoň nechce mať vo svojich zákonoch, je obviňovaný a zdvorilo prenasledovaný,” poznamenal.
Mučeníctvo aj “vzdelané” prenasledovanie majú podľa neho “svojho vodcu.” “Ježiš ho nazval kniežaťom tohto sveta.”
“A keď mocnosti chcú zaviesť postoje, zákony proti dôstojnosti Božieho Syna, tak ich prenasledujú a idú proti Stvoriteľovi, proti Bohu. Je to veľké odpadnutie od viery,” povedal František.
Dopady prenasledovania
V Severnej Amerike a západnej Európe sme za posledných 20 rokov videli pekárov, svadobných fotografov, kvetinárstva, profesorov, poradcov, mediálne známe osobnosti, profesionálnych športovcov, majiteľov penziónov, starostov, tlačiarov, politikov, pestúnov, hasičov, sudcov a policajtov, ktorí boli pokutovaní a niektorí prišli o prácu a živobytie za kritiku homosexuality alebo homosexuálnych “manželstiev”.
Prenasledovanie bolo namierené priamo proti náboženským vodcom. V roku 2003 predniesol švédsky pastor Ake Green kázeň o homosexualite, za ktorú bol obvinený z trestného činu z nenávisti a odsúdený na jeden mesiac väzenia. Proti rozsudku sa neskôr v roku 2005 odvolal a nakoniec bol natrvalo oslobodený po tom, čo Najvyšší súd naznačil, že hoci bol v rozpore so švédskymi zákonmi, Európsky súd rozsudok nepotvrdí.
Rovnaké zastrašovanie sa objavilo v roku 2014 v jednom z najkonzervatívnejších štátov Spojených štátov amerických. Otvorene lesbická starostka mesta Houston v Texase vydala predvolania, v ktorých požadovala, aby piati pastori odovzdali všetky kázne zaoberajúce sa homosexualitou, rodovou identitou. Ak by nevyhoveli, mohli by byť obvinení z pohŕdania súdom.
V Kanade boli dvaja biskupi postavení pred komisiu pre ľudské práva za svoje postoje na obranu tradičného katolíckeho učenia o homosexualite.
Aj školy boli od začiatku cieľom programu prevýchovy. Dokonca ani katolícke a súkromné školy nie sú výnimkou. Kanadskému katolíckemu biskupovi sa vyhrážali, že mu odoprú financovanie katolíckych škôl, ak z hodín náboženskej výchovy neodstráni učenie proti homosexuálnym skutkom – žiaľ, súhlasil. Iní biskupi pod rôznym nátlakom povolili na svojich školách komplexnú sexuálnu výchovu, homosexuálne kluby a iné podobné indoktrinačné programy.
Aj práva rodičov sa stávajú obeťou novej ideológie. V rôznych mestách Severnej Ameriky a Európy je rodičom zakázané odhlásiť svoje deti z hodín sexuálnej výchovy, ktoré sú vyslovene pro-homosexuálne, pro-potratové a iné. Dve provincie v Kanade navrhli, že ani v domácom vzdelávaní nesmú rodičia vyučovať proti homosexuálnemu sexu.
V Nemecku rodičom odoberajú deti a väznia ich za to, že doma učia svoje deti pravdu a význam ľudskej sexuality.
Uctievanie nového oltára
Napriek hrdinskému odporu mnohých biskupov, ako napríklad emeritného belgického arcibiskupa Andre-Josepha Leonarda, ktorí dokonca fyzicky utrpeli útoky, niektorí cirkevní predstavitelia sa pred novou ideológiou podvolili. V roku 2015 bol uverejnený leták pod záštitou Nemeckej biskupskej konferencie, ktorý opísal “gender mainstreaming” ako politickú stratégiu na podporu rovnosti príležitostí medzi ženami a mužmi.
V mnohých diecézach na západe, najmä vo veľkých mestách, existujú tzv. “homosexuálne farnosti”, kde je katolícka viera interpretovaná tak, aby ospravedlňovala život v hriechu. Tieto farnosti sú prítomné aj v najkonzervatívnejších amerických diecézach.
Nový prístup – ekonomický tlak a prenasledovanie
V hnutí za život a rodinu sme už dlho svedkami medzinárodného ekonomického tlaku na rozvojové krajiny, ktorý ich núti podriadiť sa novým dogmám falošnej slobody, rodovej ideológie a pokrivenej koncepcie ľudských práv. Organizácia Spojených národov, Európa a Severná Amerika podmienili poskytnutie pomoci chudobným krajinám súhlasom s antikoncepciou, potratmi a homosexualitou. Podľa nigérijského biskupa Badejoa dokonca aj pomoc v boji proti Boko Haram bola brzdená odmietaním národa akceptovať homosexuálne “manželstvá”.
V poslednom čase sme však svedkami používania rovnakej taktiky ekonomického nátlaku na národnej úrovni. V Spojených štátoch si veľké korporácie účinne prisvojili demokraciu tým, že pod hrozbou finančného krachu donútili zvolených úradníkov, aby zradili ľudí, ktorých zastupujú.
V marci 2015 to predpovedal istý homosexuálny aktivista a finančník. Tim Sweeney hovoril o porážke výnimiek z náboženskej slobody v USA do troch rokov. “Sme na križovatke, kde rozhodnutia, ktoré urobíme, budú znamenať, že budeme bojovať proti náboženským výnimkám dva až tri roky, alebo budeme mať na krku zdĺhavý dvadsaťročný boj,” povedal Sweeney popredným manažérom podnikov a ďalším účastníkom výkonného fóra Out & Equal Workplace Advocates, ktoré sa konalo v San Franciscu.
Takýto finančný tlak zo strany podnikov sa v posledných mesiacoch rozrástol do monštruóznej hrozby pre demokraciu, ktorú aj niektorí liberáli považujú za znepokojujúci vývoj. Dokonca aj opisy situácie z médií, ktoré tento vývoj oslavujú, sa čítajú ako hororový román. Tu je opis situácie z časopisu New Yorker z 25. Apríla 2016:
Vedúci pracovníci viac ako osemdesiatich spoločností, vrátane Apple, Pfizer, Microsoft a Marriott, podpísali verejný list adresovaný guvernérovi Severnej Karolíny, v ktorom ho vyzvali, aby zrušil nový zákon chrániaci náboženskú slobodu. Štúdio Lionsgate presunulo prípravu nového seriálu mimo štátu, Deutsche Bank zrušila plány na vytvorenie nových pracovných miest a PayPal upustil od plánov na vybudovanie globálneho operačného centra. V Mississippi sa spoločnosti ako G.E., Pepsi a Dow postavili proti podobnému zákonu, označujúc ho za “zlý pre našich zamestnancov a zlý pre podnikanie”. Disney vyhlásila, že ak guvernér schváli tento zákon, prestane v Georgii, ktorá sa stala hlavným centrom filmovej produkcie, vyrábať filmy. Podobná situácia nastala minulý rok v Indiane, keď štát prijal zákon o náboženskej slobode, umožňujúci diskrimináciu zákazníkov a zamestnancov L.G.B.T., čo viedlo k presunu najmenej desiatich obchodných kongresov.
Ukázalo sa, že malé posilnenie firemného vplyvu môže priniesť veľké zmeny. Minulý mesiac guvernér Georgie vetoval zákon o náboženskej slobode, uznávajúc, že štát si nemôže dovoliť stratiť obchod so spoločnosťou Disney. Guvernér Južnej Dakoty, pod tlakom spoločností Citigroup a Wells Fargo, tiež vetoval zákon, ktorý by vyžadoval, aby ľudia používali toalety podľa svojho biologického pohlavia pri narodení. Minulý rok Indiana a Arkansas upravili svoje zákony o náboženskej slobode po tlaku spoločností.
Takýto vývoj bol predpovedaný pred viac ako 2000 rokmi v Apokalypse alebo v knihe Zjavenie. V 13. a 14. kapitole Apokalypsy čítame o takzvanom “znamení šelmy”.
“A urobí, aby všetci, malí i veľkí, bohatí i chudobní, slobodní i otroci, mali znak na pravej ruke alebo na čele. A aby nikto nemohol kupovať ani predávať, iba ten, kto má znak alebo meno šelmy, alebo číslo jej mena”. (Zjavenie Jána, 13, 16-17)
“Po nich nasledoval iný, tretí anjel, ktorý mohutným hlasom volal: „Ak sa niekto bude klaňať šelme a jej obrazu a prijme znak na svoje čelo alebo na ruku, aj ten bude piť z vína Božieho hnevu, nezriedeného, naliateho do kalicha jeho hnevu, a bude mučený ohňom a sírou pred svätými anjelmi a pred Baránkom. Dym ich múk vystupuje na veky vekov a nemajú odpočinku vo dne ani v noci tí, ktorí sa klaňajú šelme a jej obrazu, ani ten, kto prijme znak jej mena.“ (Zjavenie Jána 14, 9-11)
Ideológovia nového globálneho náboženstva sa už viac ako 20 rokov snažia vložiť do dokumentov OSN o ľudských právach formulácie, ktoré by podporili túto novú ideológiu. Dosiahli čiastočný úspech a s každou novou konferenciou OSN prichádzajú nové zásahy.
Nositelia nového náboženstva dosiahli v rozvinutom svete úroveň globálneho nasýtenia, ktorá sa zdá byť pripravená požadovať od každého občana, aby sa podriadil ich dogmám. S falošnou láskou a falošným milosrdenstvom sa sľubuje univerzálna spása všetkým, ktorí “s láskou” akceptujú sexuálny životný štýl iných bez diskriminácie a fanatizmu.
Mnohí sa čudovali, ako je možné, že keď osoby s homosexuálnymi orientáciami tvoria takú malú menšinu populácie, akceptácia ich sexuálneho životného štýlu sa stáva univerzálnou požiadavkou.
Vzhľadom na to, že väčšina sveta je zapojená do abnormálneho sexuálneho správania, ako je používanie pornografie alebo antikoncepcie, súvislosť s ochranou homosexuality sa stáva jasnou. Človek nemôže pripustiť odsúdenie jednej sexuálnej úchylky, keď sa sám venuje inej, skôr by sa mali chrániť a akceptovať všetky.
V najbližších rokoch bude prenasledovanie narastať. Zo strany širokej verejnosti, ktorá bola naučená, že väčšina problémov sveta je spôsobená tými, ktorí nie sú ochotní prijať lásku a toleranciu, narastá nenávisť voči tým, ktorí sa odvážia nesúhlasiť s dogmami nového náboženstva.
Je poučné pripomenúť si úryvok z 11. kapitoly Apokalypsy, kde sú dvaja proroci konca sveta nakoniec zabití Antikristom. Písmo poznamenáva, že ich telá budú tri dni ležať na uliciach a všetci sa budú radovať a vymieňať si dary, “lebo títo dvaja proroci trápili tých, čo bývali na zemi”.
Akým spôsobom trápili ľudí na zemi? Tým, že dali hlas ich svedomiu.
Gabriele Kuby sa v závere svojej knihy pýta: “Čo robí kultúra, keď už nemá spôsob, ako očistiť vinu, pretože si z ľudí urobila vlastných bohov? Musí umlčať svedomie v márnej nádeji, že potom nájde vnútorný pokoj.” Poukazuje na tri spôsoby, ako sa toto umlčanie prejavuje:
- Vytvárať ideológie, ktoré hriech robia dobrým – V dnešnom svete sme svedkami toho, ako sa mnohé nemorálne správanie ospravedlňuje a dokonca oslavuje ako prejav slobody a pokroku.
- Vtiahnuť všetkých do hriechu – Keď sú všetci ponorení do rovnakých hriechov, vzniká falošná predstava, že to, čo je bežné, je aj správne. Spoločnosť tak vytvára tlak na jednotlivcov, aby sa prispôsobili, čím sa oslabuje hlas svedomia.
- Hanobiť, vyhýbať sa a prenasledovať každého, kto dáva hlas svedomiu – Tí, ktorí sa odvážia postaviť za tradičné morálne hodnoty, sú často vystavení verejnému posmechu, izolácii a dokonca prenasledovaniu.
Záver
Na záver zostáva nádej spolu s vierou a láskou. Kardinál Caffara pripomenul, že keď mu sestra Lucia napísala, “Posledný zápas medzi Pánom a kráľovstvom Satana bude o manželstvo a rodinu. Nebojte sa. Každý, kto sa bude snažiť o posvätnosť manželstva a rodiny bude mať protivníkov a oponentov, pretože toto je rozhodujúca otázka.” Na záver dodala: “Panna Mária už však rozmliaždila hlavu Satana.“
Tento boj patrí Pánovi a on už zvíťazil. Sme vo víťaznom tíme, napriek tomu, ako situácia môže vyzerať. Našou úlohou je len urobiť všetko, čo je v našich silách, aby sme plnili Božiu vôľu v našom živote a prijali aj s vďakou všetky okolnosti, ktoré nám posiela do cesty.
Ako povedal emeritný pápež Benedikt XVI. vo svojej veľkonočnej homílii v roku 2012, Ježišovo zmŕtvychvstanie nás uisťuje, že: “Život je silnejší ako smrť. Dobro je silnejšie ako zlo. Láska je silnejšia ako nenávisť. Pravda je silnejšia ako lož.”
Zdroj: Gender ideology and other dogmas of the new global order – LifeSite (lifesitenews.com)
Z angl. originálu preložila: Jesika Senderáková

2 Responses
I have been surfing online more than 3 hours today yet I never found any interesting article like yours It is pretty worth enough for me In my opinion if all web owners and bloggers made good content as you did the web will be much more useful than ever before
p19t9h
Comments are closed.