Cirkevné autority hovoria o gender ideológii

Rodina je nevyhnutné dobro pre všetkých ľudí .“ (emeritný pápež Benedikt XVI.)

Benedikt XVI.

Cirkev nie je sama v obrane rodiny proti ohrozeniam, ktoré predstavujú „filozofia sexuality“ či teória „gender“, podľa ktorej pohlavie „nie je dané“, ale je skôr spoločenskou rolou, „pre ktorú sa rozhodneme“. Hlboký klam tejto teórie a tejto antropologickej revolúcie je zrejmý. Človek popiera, že má vopred stanovenú povahu svojho tela, ktorá charakterizuje človeka. Popiera vlastnú prirodzenosť a tvrdí, že mu nie je vopred daná, ale že on sám si ju utvorí. Podľa biblického rozprávania o stvorení patrí k podstate človeka, že ho stvoril Boh ako muža a ženu. Manipulácia prírody sa stáva základnou voľbou človeka proti sebe samému. Teraz už existuje len abstraktný človek, ktorý si potom sám pre seba a podľa seba vyberie nejakú svoju prirodzenosť. Keď sa sloboda konania stáva slobodou rozhodovania o sebe samom a utváraním seba samého, tak to vedie nutne k popieraniu samotného Stvoriteľa, a tak nakoniec človek ako tvor Boží a Boží obraz v podstate uráža svoje bytie.

Mons. Giampaolo Crepaldi

(predseda Medzinároného observatória kardinála Van Thuana pre sociálnu náuku Cirkvi)

Ideológia gender je novou formou kolonializmu, uplatňovanou západom na zvyšok sveta! V priebehu roku 2011, sa podľa štúdie „prejavil v plnej sile fenomén kolonizácie ľudskej prirodzenosti“. Ide o súhrn udalostí medzinárodného nátlaku, ktorými sa chce dosiahnuť to, aby vlády zmenili tradičnú legislatívu o plodení ľudského života, o rodine a o živote. Pod najväčším tlakom sú podľa správy krajiny Latinskej Ameriky. Novou skutočnosťou je to, že sa táto teória začína systematicky exportovať do chudobných a rozvojových krajín. Ide o jemnú a všadeprítomnú ideológiu, ktorá apeluje na „osobné práva“, z ktorých západ urobil svoju dogmu, a ktorá predpokladá rovnosť medzi pohlavne neurčenými alebo abstraktnými jedincami. Snahou tejto ideológie je prepracovanie celého sociálneho systému“.„Európska únia je hlavným financovateľom potratov vo svete a organizácie OSN sú v tomto smere veľmi aktívne.“

Počas návštevy Gruzínska pápež František zavítal aj do kostola Nanebovzatia Panny Márie v Tbilisi, kde si vypočul svedectvá miestnych obyvateľov. Následne na ne spontánne reagoval. „Ty Irina,“ reagoval na svedectvo matky, „si pripomenula súčasného veľkého nepriateľa manželstva – teóriu gender. Dnes sa vedie svetová vojna, ktorá má zničiť manželstvo. Dnes sú tu ideologické kolonizácie, ktoré ničia, nie zbraňami, ale ideami. Preto sa potrebujeme brániť pred ideologickými kolonizáciami.“

Jozefína Gajdovčíková